Saturday, July 23, 2011

Bengkel Kecermelangan Kesusasteraan Melayu 2011

 ok, smlm 23 Julai aku terlibat dalam bengkel sastera yg tertera di atas, HIHI lokasi kat SMK LAHAT and disertai 16 buah sekolah. HOHO nama-2 sekolah yg terlibat aku pun tak brpa nak ingat cause ramai sgt haaa, hihi (: Huh smpai jee kat sch tuu budak-2 yg dah sampai usha ktrg mcm tak prnah nmpak mnusia jee haa. kelakar doo, alahai tapi kankan biasa laa tuu dorg pun nak cuci mata juga kan? Ewahh gatai betul :@ hihi alyn malas nak crita dari A smpai Z crita pendek-2 jee sudah :) em em prgi bengkel tuu best laa juga sbb penceramah dia tak membosankan langsung. Asyik buat ktrg gelak mengekek-2 jeee. Alahai mcm neh laa baru syok kan? takde laa nnt trsengguk-2 mgntuk. huh :/ emmm yg bestnyaaaa aku dapat jumpa kawan baik aku syahirah kecikk dgn fatini. korg tahu tak, alyn dah dekat 2 tahun tak jumpa dorg then alhamdulilah ALLAH mempertemukan ktrg kat sana. nmpak jeee syahirah tuu aku terus peluk dia dgn erat sbb trlalu rindukan dia smpai mngalir air mata neh haaa )': sumpah sedih, yelaaaaaa 2 tahun dah tak jumpa kawan baik kott. ktrg berpisah pun sbb masing-2 pindah sekolah so nak buat cane kan? emm sabar jee laaaa. haihh apa-2 pun smlm hari yg teramat mngembirakan bagi aku <3

No comments:

Post a Comment