Tuesday, August 9, 2011

Arghhhhh Balance Duit !

 semalam aku teringin sgt nak makan burger tak kesah laa MCD burger or KFC burger janji burger :) then hari neh aku dapat juga apa yg aku nak <3 thanks to mama cause tunaikan hasrat kakak, sayangggg mama :D ok then tadi aku prgi laa MCD sebelah petrolpam (PETRONAS) tuu aku pun order maxdeluxe chicken burger, emm yummy :) aku order 2 biji burger then harga dia RM18.90 aku bagi RM50.00. and then bila dah bagi duit kakak tuu tanya "adek takde duit kecik kee?" aku pun jawab laa "takde" then kakak tuu mcm buntu semacamthen aku buat bodh sudah laaa bukan masala aku janji aku dapat balance duit balik. HIHI :) huh --' lpas 10 min tggu mama aku hntar msj "kaka cepat laaa mama dah tggu lama neh" then dapat jee msj tuu aku brgegas laa prgi kereta ksian kat mama punya pasal. lpas jee mama dah kluar dari kwsn MCD aku pun baru tringat aku masih tak dapat duit balance RM20.00 ! huh imagine that, byk tuuu ): nak ajak mama patah balik mama msti takna then nnt aku msti kena marah. hmm dah tak tahu nak buat apa last-2 aku halal kan jee laa 20 ringgit tuu. huh takpe laa kan, nak buat cane dah takdir trtulis mcm neh ): HALAL kan jeee laaaaaaa --'

No comments:

Post a Comment