Wednesday, August 10, 2011

Capital 'W'

 Dah dekat 10 bulan kita gaduh kan? Aku pun tak tahu apa punca dia sbb tetiba jeee kau elakkan diri kau dari aku. apa salah aku kat kau sampai kau buat aku smpai mcm tuu sekali? dulu kita selalu gelak tawa sama-2, gossip sama-2, gaduh main-2 sama sama tapi skrg semua tuu dah takde kan? aku sedih duh kau buat aku mcm neh! mcm besar sgt salah aku kat kau ): bila aku text kau, kau cakap nothing happen. mcm tuu jee kan? emm aku ingat kot kau akn tegur aku, tunggu punya tunggu sampai skrg kau masih tak tegur aku kan? kau tahu tak, semalam aku mmpi pasal kau. aku mimpi kau tegur aku. time tuu kau tahu tak betapa gembiranye aku bila kau tegur aku .tapi rupa-2nyee smua tuu JUST A DREAM ! DEAR friends, maafkan aku if aku ada buat salah kat kau. aku nak kita mcm dulu wehh )': sumpah sedih bila smua neh dah terjadi. hmmmm )':

No comments:

Post a Comment