Thursday, December 8, 2011

Trying to forget you but i cant :'(

hmmm kita dah lama break kankan? ok lpas dari tuu sebulan mcm tuu mmg aku gembira laa kan sbb dapat lupakan kau sprti apa yg aku nak. ok then dah lama tuu, 3 hari berturut-2 aku mimpikan tntg kau. Ohhh damn, knp engkau? knp tak org lain? Ya Allah knp harus dia, knp? hmm org kata sbb aku rindukan kau. Yes! aku mmg rindukan kau. em haritu kau ada msj aku kankan, then dgn kejamnya aku reply :
him : hai, imy :)
me  : ohh, ok.
him : can we texting?
me : sorry i cant, im busy right now.
him : ohh, takpela kalau mcm tuu. i cuma rindukan you. thats all.
me : boleh tlg jgn cari i lg tak? tolong and tolong. do yo knw im trying to forget you now. please -.-
him : sampai mcm tuu sekali kan? kalau itu yg you nak, ok i ikut cara you. takkan i nak paksa you utk tak lupakan i. its ok alyn, myb itu jalan yg terbaik utk you and myb dgn cara ini boleh membuatkan you gembira. ok start from now i takkan cari you lg. i cuma nak you jaga diri elok-2. jgn lupa makan dan solat. lastly kirim salam kat mama you. hmm byeee.

kejam kan aku? hmm skrg nii dah terhegeh-2 rindukan dia. nasi dah jadi bubur alyn, masa tak boleh berputar balik. bnda dah jd. takpe laaa aku kena terima apa yg aku dah minta. Yeahh alyn ini yg kau nak kan? Yeahhh just take ths. skrg dia langsung dah tak msj kau. Haaaa hamek kau, padanla muka kan. hmm so in the short aku dgn dia akan lost cntct sampai bila bila. SO THE END :')

No comments:

Post a Comment